کلاه های فرانسوی

کلاه های فرانسوی

کلاه های فرانسوی

انواع کلاه های فرانسوی

فرانسوی ها، هم برای لباس های روزمره و هم برای مناسبت های جذاب کلاه می پوشند. کلاه برت کلاسیک که اغلب با هنرمندان، نویسندگان و افراد غیر متعارف مرتبط است، در اصل به عنوان ژست شورش علیه وضعیت موجود پوشیده می شد. برت ها با زنان و مردان فرانسوی به مد بازگشته اند. علاوه بر این، برای مردان، کلاه‌های بیسبال و بین معمولی تبدیل به مد های کلاسیک فرانسوی شدهاند که حتی با هر نوع لباسی قابل پوشش هستند.

 

برت فرانسوی

کلاه های برت مشکی اصلی، به عنوان یک کلاه فرانسوی نمادین به مد بازگشته است. زمانی که این کلاه ها تنها توسط هنرمندان فرانسوی، مردم روستایی یا روشنفکران فرانسوی پوشیده می شدند، امروزه، بوبو ها، معادل فرانسوی یاپی های آمریکایی، کلاه برت را به عنوان نماینده میراث فرانسوی خود پذیرفته اند. انواع کلاههای مشکی شامل کلاههای بافتنی نرم، نخی و موهر، با سربند های دندهای و کشدار برای زنان، و کلاه‌ های نخی و سفت برای مردان است. بر خلاف کلاه های مشکی گذشته، کلاه های امروزی رنگ های مختلفی دارند و در تمام فصول سال پوشیده می شوند. کلاه برت معمولی یک نوار چرمی دارد و به پهلو بسته می شود. افزودن پارچه های جذاب یا گلدار، یک کلاه زنانه را بیشتر مجلسی می کند که برای مناسبت های مجلسی ایده آل تر است.

Chapeaus فرانسوی

کلاههای معمولی شامل انواع مدل های مختلف و رنگهای متناسب با فصل یا کلاه‌ های پارچهای نخی (معروف به کلاه سطلی) برای بهار یا تابستان است که معمولا ز بالا به سمت پیشانی به پایین کشیده میشوند. . cloche که در زبان فرانسوی به معنای زنگ است، لبه کوچکی دارد و اغلب از نمد یا مواد نرم ساخته می شود تا با شکل سر مطابقت داشته باشد. نسخه هایی که مفصل تر هستند ممکن است شامل پر و روبان باشد. کلاه حصیری کلاسیک که برای رویدادهای بیرون از خانه استفاده می شود، اغلب با روبان یا تکه های گل تزئین می شود، یا حتی با لبه های بزرگ، تکه های گل و پرهای رنگ آمیزی شده با سایز بزرگتر ساخته می شود.

کلاه های مردانه

کلاه مردانه اغلب شامل مدل های Humble watch و Beanie cap است که عموماً از پشم خالص، پشم و ترکیب پلی استر یا پنبه ساخته می شود. مردان فرانسوی همچنین ممکن است به جای تبلیغ یک تیم، کلاه بیسبال متناسب با لباسشان را بپوشند، یا کلاه اسپیت فایر، با قله منحنی که در جلو یا کنار آن استفاده می شود. کلاههای متداول برای مردان ممکن است شامل کلاه‌ های نخی، پارچهای بادبانی با لبه‌ های کوچک یا کلاههای بیلبه، نیروی دریایی فرانسوی، از پشم باشد، با بند چانهای که در بالای آن قرار میگیرد. با پمپم قرمز که قابل جابجایی است و تصور می شود برای کسانی که آن را لمس می کنند، خوش شانسی می آورد.

 

تنظیم گرایش ها

کلاه‌ های بیسبال و یا مدل Bean چیزی بیش از گزینه‌ های معمولی هستند. طراحان فرانسوی مانند Dior Homme کلاههای بیسبال را با لباسهای تاکسیدو جفت میکنند، که نشان می‌ دهد ترند های مردانه میتواند شامل پوشیدن کلاههای حبوباتی با رنگ خنثی با شلوار، ژاکت و پیراهنهای دوخته شده باشد. برای خانم‌ ها، کلاههای لوبیایی، برت‌ها و کلاه‌ های الهام گرفته از جوکی، انتخاب‌های محبوبی در میان طراحان فرانسوی هستند که کلاه‌ها را با لباس‌ های غیررسمی و کلاسیک ست میکنند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

کلاه های فرانسوی کلاه های فرانسوی
میانگین امتیاز 5 /5 از 1 کاربر

نویسنده

تیم تحریریه raazgo

تیم تحریریه raazgo

سازمان مشاوره ای مهاجرتی راز با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در امور مهاجرت و با همکاری مجموعه‌ای از بهترین متخصصین مهاجرتی تشکیل شده است. این گروه با شبکه گسترده‌ای از مجموعه های مهاجرتی همکاری می‌کند و می‌تواند تمامی نیازهای شما را در زمینه مهاجرت برآورده کند. تمامی اعضای سازمان مهاجرتی راز اصول اخلاقی حرفه‌ای را با توجه به استانداردهای ‌این حرفه، به عنوان اصول اخلاقی خویش تلقی می‌کنند و رعایت آن را وظیفه همیشگی خود می‌دانند.

فرم درخواست مشاوره

نظرات (0)

دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مشاوره رایگان